سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید آنلاین سنگ از اصفهان

 

خرید اینترنتی سنگ نما از اصفهان

مهمترین موردی که تصمیم داریم به افرادی که قصد دارند با متراژ بالا سنگ خریداری کنند امکان خرید اعتباری و اینترنتی سنگ نما از اصفهان خریداری نمایید.

خرید آنلاین سنگ های ساختمانی

 قیمت روز سنگ تراورتن در اصفهان

قیمت روز سنگ تراورتن در اصفهان ، میتواند متغیر باشد، نکته مهم و قابل تامل این است که بسیاری افراد نمی دانند در اصفهان سنگ مرکز خرید سنگ نما امکان خرید اقساطی و اعتباری سنگ ساختمانی محیاست و شما میتوانید با تماس با شماره های 09130000627-03191010627 از شرایط خرید اعتباری سنگ تراورتن  و سنگ های ساختمانی مطلع شوید .

سنگ ساختمانی اصفهان از جمله سنگ‌هایی است که نه تنها در داخل کشور طرفداران بسیار زیادی دارد، بلکه در سایر نقاط دنیا از جمله کشورهای همسایه نیز دارای محبوبیت فوق‌العاده‌ای است.

شهرت و محبوبیت سنگ تراورتن را می‌توان ناشی از عوامل متعددی مانند تنوع طرح و رنگ و کیفیت بالای آن‌ها دانست. از میان سنگ‌های ساختمانی استخراج شده از استان اصفهان شاید بتوان از لحاظ تعداد معادن تراورتن و انواع مختلف سنگ تراورتن را در صدر لیست سنگ‌های طبیعی ساختمانی قرار داد.

بزرگترین سنگ فروشی اصفهان

 استان اصفهان به دلیل داشتن اقلیم‌های متفاوت، تعداد معادن زیادی را در خود جای داده است، که قسمت عمده‌ای از آن‌ها مختص سنگ تراورتن است. به همین دلیل امکان خرید این نوع سنگ از کارخانه‌جات و فروشگاه‌های متعددی محیا است. یکی از بهترین و بزرگترین سنگ فروش های سطح محمود آباد اصفهان با بیش از دو دهه فعالیت اصفهان سنگ است. بزرگ‌ترین سنگ  ‎‌فروشی اصفهان با کیفیت‌ و قیمت‌های متنوع  به راحتی امکان‌پذیر است.  شما در هر نقطه‌ای از کشور که باشید، می‌توانید با اطمینان کامل خرید آنلاین سنگ به صورت اقساطی را انجام دهید. ما در ادامه مقاله قصد معرفی ویژگی‌ها، کاربرد و قیمت سنگ تراورتن اصفهان را داریم. پس لطفا با ما همراه باشید..

ویژگی‌های سنگ تراورتن اصفهان

  • تنوع در طرح و رنگ

.

  • وزن پایین.
  • چسبندگی با ملات
  • سهولت در برش سنگ.
  • قیمت مناسب
  • معایب جذب آب بالا

.

  • عدم مقاومت در برابر سرماکاربرد سنگ تراورتن اصفهانمعادن سنگ تراورتن اصفهان

به طور کلی استان اصفهان را می‌توان رکورددار تولید بیشترین میزان سنگ‌ تراورتن در کشور دانست. پس از آن استان‌های مرکزی، یزد و آذربایجان در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند که سنگ‌های استخراج شده در هر یک از این مناطق، کاربرد و  ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند. به علاوه نکته‌ای که بهتر است مورد اشاره قرار گیرد این است که استان اصفهان در دنیا به عنوان قطب تولید سنگ تراورتن در خاورمیانه نیز شناخته می‌شود. در نتیجه وجود معادن متعدد با قابلیت استخراج میزان بالایی از سنگ تراورتن در این استان قطعی و مسلم است.

اصفهان شهرت بالایی از لحاظ شرایط جغرافیایی و تنوع آب‌وهوایی دارد. معادن سنگ تراورتن آن نیز در نقاط مختلفی مانند کاشان، ابیانه، میمه، کمشجه، جرقویه و… گرفته‌اند. بنابراین هر کدام از این سنگ‌ها طرح، رنگ و ویژگی‌های مخصوص به خود را داشته و می‌توانند بخش عظیمی از نیاز کشور ایران و دیگر نقاط دنیا به سنگ پر کاربرد تراورتن را فراهم نمایند.

فرآوری سنگ تراورتن اصفهان

برای آماده‌سازی سنگ ساختمانی اصفهان از نوع تراورتن، فرآوری های متعددی بر روی آن انجام می‌شود تا بتواند سلیقه‌های مختلفی را به خود جلب نماید. به عنوان مثال از میان مشهورترین انواع فرآوری این سنگ می‌توان به فرآوری صیقلی، براش، هوند، تامبل و تیشه ای اشاره کرد.

خرید سنگ‌ تراورتن اصفهان

در هنگام خرید سنگ ساختمانی اصفهان از جمله سنگ‌ تراورتن لازم است موارد متعددی مدنظر قرار گیرند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیمکیفیت سنگ

هر چند به هر میزان که کیفیت سنگ بالاتر باشد، قیمت آن‌ نیز بیشتر خواهد بود اما توجه به مواردی مانند عدم وجود ترک، شکستگی‌ یا غده‌های متعدد بر روی سنگ اهمیت ویژه‌ای دارد. زیرا خرید سنگ بی کیفیت اگرچه هزینه ابتدایی را کاهش می‌دهد، اما در بلندمدت مالک ساختمان را درگیر هزینه‌های متعددی مانند تعمیر و تعویض خواهد کرد.

طرح و رنگ‌ سنگ

.

بودجه مورد نظر برای خرید تراورتن

قیمت سنگ تراورتن اصفهان

آگاهی از قیمت روز سنگ‌ تراورتن در اصفهان اهمیت زیادی داشته و متاثر از عوامل مختلفی است که عبارتند از: رنگ سنگ تراورتن اصفهان رنگ‌های متنوعی دارد، اما قیمت سنگ نما اصفهان به دلیل رنگ‌های روشن‌ بیشتر ازسایر سنگ‌های تراورتن‌ این استان است. ابعاد سنگ سنگ تراورتن در ابعاد مختلفی فرآوری می‌شود که در قیمت سنگ تاثیرگذار است. به عنوان مثال سنگ‌هایی که از قد و پای بلندتری برخوردار هستند، قیمت بالاتری دارند.

میزان تخلخل سنگ  

میزان تخلخل سنگ‌ تراورتن در وزن آن و چسبندگی با ملات تاثیر به‌سزایی دارد، اما به دلیل جذب بالای آب در صورتی که قیمت سنگ ‌نما ارزان اصفهان به دلیل تخلخل سنگ باشد، ارزش خود را از دست می‌دهد. محل خرید سنگ این موضوع که سنگ از کجا خریداری می‌شود در میزان قیمت آن‌ بسیار موثر است. به عنوان مثال خرید از کارخانه سنگ اصفهان به دلیل حذف واسطه می‌تواند هزینه بسیار کمتری را بر خریدار تحمیل نماید. علاوه بر آنکه فروش اینترنتی سنگ‌های ساختمانی با بهترین قیمت و فروش نقد و اقساط انواع سنگ ساختمانی در اصفهان نیز دو مورد از بهترین گزینه‌هایی است که برای خرید سنگ می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

شما امکان خرید اقساطی سنگ های زیر را در اصفهان سنگ دارید:

سنگ تراورتن طرق

سنگ تراورتن ابیانه

سنگ تراورتن تکاب

سنگ تراورتن عباس آباد

سنگ تراورتن ایساتیس

 

# سنگ تراورتن 

#سنگ نما 

#قیمت سنگ نما # خرید سنگ نما # خرید اینترنتی سنگ نما #خریدسنگ های ساختمانی